En mycket lång dag

Detta är vad min dag har bestått utav idag.
Träningen gick superbra idag, 45min cykel. Im proud of myself ;) Sen var det bara att gå hem och duscha för vid 12 skulle jag möta upp Rebecca. Vi fikade och fick igenom min pärm. Det var vissa saker som min chef Åsa skulle fixa ordning så fick gå till jobbet också. :) Nu är det bara något enstaka som jag ska gå igenom med mig själv. Om inte det är klart får jag inte åka på kursen. Så hårt är det! Men jag ska se till att få de klart ;) Kom hem runt 16, så färgade jag håret på Syster J. Det blev jättefint, om jag får säga det själv! Sen lagade vi mat till Niklas kom hem. Idag fick de bli potatis, köttbullar och sås. Riktigt gott! Sen kom Ulf (niklas pappa) och hämtade oss. Så åkte vi hem dit, drack lite kaffe och kollade på Sebbe-filmen ;) Plus hämtade våra cyklar. Sen cyklade vi hem. Nu är vi precis hemkomna. Det var skojsigt som tusan att få cykla med Niklas ;) Det händer inte varje dag ska jag säga er. Vi har varit tillsammans 6år och jag kanske har sett Niklas cykla 3 gånger?? Om ens det :P

Nu ska jag göra mig en kvälls-smoothie, sen blir det att bänka sig framför tvn för ett avsnitt av IDOL. Se de ni också. Det är superbra!! :-)

Ett gott skratt förlänger livet.
Ha de bra gott folk. Tjopp tjopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0