That's what you get ::

That's what you get when you let your heart win

Då har man varit och tränat idag också, känner mig riktigt duktig. Och jag fick med mig lilla Carro också. Det var inte igår vi tränade tillsammans, det ska vi ändra på!

Trots träningen så känner jag mig riktigt trött idag. Sov till halv 11 tror jag klockan blev när syrran kom in och väckte mig. DAMN. De va längesen man sov så länge. Jag har ont i halsen och näsan. Suck. Bara jag inte blir sjuk, det har jag definitivt inte tid med..

Jag vill bara lägga mig ner i soffan, stoppa om mig med en filt runt om mig och glo på en härlig high school film. Känner verkligen för en klassiker som "Another cinderella story" med Selena Gomez eller varför inte "A Cinderella Story" med Chad Michael Murray och Hilary Duff. OH. Hilary Duff är en favorit! Älskar alla hennes filmer. Så är det med de. Vi får se vad de blir för film ikväll..

Nu ska jag fortsätta med min bloggdesign. Ha en fortsatt trevlig Måndag.
/Kramar Linda

Kommentarer
Postat av: Sofia

Var i västervik tränar du?

2009-09-21 @ 17:28:59
Postat av: Linda

SV: Jag tränar på Nautilus här i Västervik. :)

2009-09-21 @ 19:54:40
URL: http://lindaviberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Okej, är det bra där? Får man simma gratis då i simhallen? Funderar på nautilus eller träningsvärk1.

2009-09-21 @ 21:53:56
Postat av: Linda

SV: När man är medlem på Nautilus så får man simma hur mycket man vill. Träningsvärket är något som jag också har kört. MEN, jag tröttnade väldigt fort. Jag tycker du ska köra på Nautilus. Tänk va härligt med ett simpass nu när simhallen snart är klar!! :-)

2009-09-21 @ 23:07:18
URL: http://lindaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0