Godmorgon bloggen!

Jag har sovit som en gud inatt, men jag är fortfarande trött? Känner ingen direkt ro i kroppen. Plus att jag inte har någon "överdriven" träningsvärk. Jag trodde att eftersom det är ett tag sen som jag tränade, så skulle jag få de. Men .. jahå! De e som de e. Har precis satt på lite kaffe, så ska ta en kopp. Sen så står jag i valet och kvalet - funderar på att åka inlines till Nautilus. Eller ska jag verkligen det? Vilket ger mest träning, gå eller inlines? Hm. Jag är verkligen überdålig när det gäller sånt.

Idag har vi också jättefint väder, ser det ut som iaf. Solen skiner och himlen är blå. Det är så skönt att leva då. (lala) Runt kl 12 ska jag träffa Beccy Peccy :) Ska hämta lite saker på jobbet innan.. sen är det råplugg som gäller för min del!! Jag vill verkligen klara mig på kursen, så får hoppas Beccy ger mig några smarta/bra råd :)

Nu ser jag att klockan är kvart i. Dags för lite kaffe. SO LONG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0