We all wanna see what the future has in store

Godmorgon all peeps! Hoppas ni haft en kanonbra natt. Själv har jag sovit riktigt gott. Det var ett tag sen jag kände mig riktigt utvilad, måste jag säga. Jahåå, idag är det onsdag den 9 september 2009. Och på söndag åker jag på kurs. Jag är så sjukt nervös!!!! Jag behöver inte vara nervös, det kommer gå så himla bra på kursen. (försöker jag intala mig själv iaf :P) Igår jobbade jag för första gången efter semestern. Som jag skrev inatt, så gick de sisådär bra. Klantade till mig lite.. suck. KlantLinda :P

Idag ska jag till Nautilus o träna. Nu ska jag verkligen ändra på mig.. det har blivit lite för mycket av det goda, att min viktökning är skyhög. Det är hemskt!!! Men jag ska ändra på mig och jag har satt mitt mål till studentdagen nästa år. Alltså, 11 juni. (Då är det 6år sedan som jag vägde 54kg och MIN student.) Jag tycker inte om det här med att gå ner i vikt. Har inte haft några "stora" problem med det tidigare.. men nu. Nu är det FÖR hemskt. Jag mår dåligt av det att jag tillomed (nästan) velat gå med i viktklubb.se :S Då är det illa!

Farmor skulle också höra av sig när hon skulle ner till stan så jag kunde åka med de hem och hämta alla kläder jag behöver till kursen. Juste, det har jag inte berättat. Jag ska bo på ett hotell i Skärholmen, Stockholm som heter Quality Hotell Prince Philip. Ett mycket fint hotell. Jag sökte på google igår och fick upp den här sidan [HÄR]. Underbart ju? När jag ser hotellet blir jag inte nervös utan det ska bli så sjukt skoj att bo på ett "lyx"hotell i nästan en hel vecka. Träffa nytt folk. Och sedan bli arbetsledare på det hela. Nu längtar jag lite till på söndag! :) Emma från Oskarshamn är i min ålder. - Hon ska komma och hämta mig runt 14 tiden i Västervik, så åker vi bil till Stockholmo. Ett riktigt äventyr kommer det bli!!

Aja. Nog om mitt liv framöver. Det återstår o se hur det blir. Nu ska jag gå till soffan och väcka Jessica. Tjopp tjopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0