Morgonpigg

Jag vaknade vid 9, gick upp och nu sitter jag här för att fördriva tiden lite.
Ska fixa med tvätten också. Tänkte duscha nu. Göra iordning mig lite så jag
är klar tills jag ska gå sen. Om en timme ska jag se på Våra bästa år sen runt
12 ska jag möta upp Elin och Johanna för att sedan ta oss till Becca på en fika.

Igår var de ju kanelbullens dag, men vi låtsas att de e idag istället ;)
Kaffe och Bulle, mums. Smaskigt värre.

Sen runt 15-16 ska jag träffa Syster J. Kanske gå en sväng på stan.
Sen ska vi gå hem och kolla på "Full fräs" med Edwin Eriksson! Jag har nog inte skrattat
så mycket på evigheter. Han är sjukt jävla bra! Helt klockren!
Kolla på detta klipp så kommer du förstå vad jag menar::


HAHAHAHAH jag tror jag garvar ihjäl mig.

Är du sur/ledsen eller arg.. glöm inte Edwin då :D Ha en bra dag.
//En förkyld och hostig Linda


Kommentarer
Postat av: JessicaViberg

full FRYYYYS heter det :P



HAHAHAHAH fyfan, så rolig han är!!! HAHA

2009-10-05 @ 11:31:37
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0