Trevlig eftermiddag !!

Som ni ser så håller jag på och bygger om min blogg
lite grann. Försöker komma på lite inspiration.. men just nu
står det stilla. Det är väl bra på ett sätt, för jag måste gå och
göra mig iordning inför jobbet ;D Kom ju på att jag skulle
ha möte med Åsa vid 14.30 :) Spännande :-) Idag har ju snickaren
varit här. Och han skulle komma tillbaka nu i eftermiddag för att
sätta upp kaklet! i like.  Så när jag kommer  hem ikväll så är nog
köket (nästan) helt klart!! OH. Gudars va mysipysigt.

Ikväll känner jag bara för att slappa, kanske se någon film
med N. Får se vad han känner för.

Nu måste jag pysa, men ha de så bra allesammans.
/Kramar Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0