Nu säger jag godnatt.

Första dagen på detta år har gått. Och jag är mer än nöjd med denna dag! Har varit hos N's föräldrar och ätit mat. sen har jag kollat på Victoria's Secret show, somnat till i soffan och så har jag ätit glass. Sen har jag också kollat runt lite på nätet efter något sötigt.. skrev jag sötigt? Sexigt menade jag ju ;) ...att ha på alla hjärtans dag, som närmar sig med stora steg. Älskar kärleksdagen! Bara massa mys. Helst av allt skulle jag bara vilja ta med N till Paris över en natt. Det vore det perfekta. Men man får drömma sig in i drömmen ytterligare ett tag tills det året man kanske går och vinner sig lite pengar ;) Det kanske är detta år. Vi får väl hoppas! Ska ta och köpa mig en trisslott imorgon för skojs skull! Ska endå ner till stan för att träffa Lisa och Felicia :) Dra på trissor! håll tummarna för miljoner till LIIINNNDAAAA ;) Nu är det 2 avsnitt av Scrubs på kanal 6. Det är så skönt att gå och lägga sig till något man kan ligga och somna till. Hoppas ni haft en bra första-januari-dag! /Godnatt, puss Linda.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hörredu, du får ju ta och hjälpa mig vilka skor jag ska ha :P Kan inte bestämma mig :P

2009-01-02 @ 13:35:26
URL: http://lanius.blogg.se/
Postat av: Molly

Tack :D Jag har jobbat på den ett tag och idag blev den klar ;) Jo, visst är det! Denna håller väl sig till påsk i alla fall ;)

2009-01-02 @ 13:38:16
URL: http://molkan.se
Postat av: Marina

åh scrubs äger fan :D

2009-01-03 @ 16:41:58
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0