Bloggdesign åt Sandra.


(Klicka på bilden för att komma till Sandras blogg)

Jaha, Då blev jag klar med ytterligare en design till idag. Vad jag är duktig!
Jag som sa till mig själv på dan idag, att jag ville ha klart allesammans.
OCH det är jag nu. Va härligt de känns. Nu ska de bara svara på det
jag skickat till de, så ska vi fixa över designen till deras egna bloggar.
Så är det klart sen :) Damn va nice.

Nu börjar jag äntligen bli trött. Ska fråga min syster (som ska sova
här inatt) och Niklas om de är trötta. För isåfall blir det bedden nu.
Ser att klockan är Wätt Så Mkt också, så det kanske är på tin att
gå o lägga sig. Imorgon ska jag följa med Jessica hem till våra
föräldrar för då ska vi Måla om hennes rum. Ohh ;-D Vad jag älskart!
Det ska bli så himla roligt :D ni ska få se en massa bilder från dagen.
Det lovar jag er. Nu ska jag sova, vi hörs igen imorgon! /Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Tack för din fina komplimang om mina designer! Må väl :)

2009-01-28 @ 03:11:42
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Frida

JAG SAKNAR DIG!

2009-01-28 @ 08:49:59
URL: http://friggidy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0