2 bloggdesigner - Hiba & Malin.



Hiba



Malin

(det går att klicka på bilderna för att komma till deras bloggar)

Jag har tyvärr deras designer på mina testsidor än så länge.
Tills de godkänner sina designer. Så om vi har tur så
kanske designen kommer upp på deras bloggar redan
imorgon. Hope you like it, girls.

Jahåå. Då är det bara min egen och en till som väntar
på att få en ny design. Sen är jag nollställd igen ;-)

Sen så undrar jag vart alla besökare kommer ifrån? =)
Min statistik har gått som en redig berg och dalbana
nu den senaste månaden.. men idag är den spikrak
uppåt. Haha. jag älskart :-) Men undrar dock vart alla kommer
ifrån. Men det är väl en fråga man aldrig kommer få svar på, i guess?
Men  äsh inget o hänga läpp för. ;D Hoppas alla unika läsare
mår bra iallafall . Det gör äntligen jag! :-)

/Pussar Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0