Ny bloggdesign åt Mathilda.

Klicka på bilden för att komma till Mathildas nya bloggdesign.

Efter en kvälls arbete.. ett par 3 timmar.. om ens det. Så fick Mathilda
äntligen en ny design. Det var på tiden. Pratade om att hjälpa henne
med bloggdesign för några månader sen.. men så idag. Fick jag ett litet
ryck och den blev klar. Och jag är supernöjd. Får hoppas att Mathilda
är lika nöjd som jag ! Slit den väl!

Nu är jag trött. Så nu är det dags för min del att hoppa till kojs.
Vi hörs imorgon innan innebandymatchen. TREVLIG HELG!
/Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag är supernöjd och kommer verkligen att slita den med hälsan!! :D Som sagt speedwaykorv, dricka o godis ;) O så en mysig fika på de förstås! :D Tusen tusen tack för hjälpen och att du orkade lägga ner tiden! :) Jobba lungt :)

2009-02-21 @ 00:49:22
URL: http://mathildathorssell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0