Vilken underbar dag med Sarkan!

Åkte från mig (ni som känner mig, vet att jag bor mitt i stan typ).. åkte inlines ut till
Lager 157 (andra sidan jordklotet) och checka läget. Sen åkte vi hem till Sarkan
som bor en bit bort från Lager. Åt lite lunch och körde sen vidare mot Brevik som
ligger på andra sidan jordjordklotet. Med andra ord gled vi runt hela Västervik,
flera tusentals mil ! Önsketänkande kanske att Västervik är så stort,
men tyvärr så är den ju bara en liten håla!

Trots att det inte var så himla varmt idag, så var det endå så himla skönt
att åka inlines! Fläcktade helt lagom.. Ja, ni förstår säkert vad jag menar. 
Fick tillomed frukost på sängen imorse. Sarita skämmer bort mig :)
Finns inget bättre än att dricka kaffe efter man vaknat. :)

Imorgon ska vi ut och glida runt igen. Och denna gången har vi planerat
vart vi ska ;) MEN, jag tänker inte berätta det för er utan det får ni se på
bilderna imorgon! Pilutta er ;)

Kom hem från jobbet för för 40min sen drygt. Så kom jag på att nya
avsnittet av One tree hill KOM IGÅR! Hur i helskotta kunde jag glömma bort det?
Jag som var ledig igår och så. Det kanske var så att jag var upptagen hela dagen,
och var på Speedway på kvällen.. mjo kanske. Men men. Ska iallafall ta och
se det nu. Så vi hörs igen imorgon! /Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0