En av de bättre dagarna..

Jajamensan, Detta har varit en av de bättre dagarna på
väldigt länge. Jag kommer skriva mer om det imorgon, tänkte
också lägga ut lite bilder på hur min knasigt bra dag har varit!

Nu tänkte jag bara skriva ett kort men gott inlägg, innan jag
skuttar till sängs. Jag har gått och blivit besatt av serien
"The greek". Helt sanslöst va bra den serien är.
Den blir bättre och bättre för varje avsnitt som går. =)
Idag blev jag lite ledsen en stund.. jag trodde jag hade sett färdigt
på serien men så kollade jag upp hur många avsnitt som hade
gått och det är ju hela 2 säsonger!!! Tror ni jag blev något glad?
SVAR: JAJEMÄN!

Så nu är jag på avsnitt 16 på säsong 1 och har 6 avsnitt kvar där ;D
Sen till säsong 2 så har 11 avsnitt kommit ut och varav det 11e
avsnittet kom nu i veckan ;D IM SO HAPPIIIIIIIIIIE. Hoppar och skuttar*

Nu är det skutt i sängs. Frida, i call you tomorrow! Tänker på dig!
Skriver om min dag idag, fast imorgon.. ja, ni fattar nog det nu ;D
TJIPP TJOPP. GODNATT! /En övertrött Linda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0