April april, din dumma sill :P

1 april idag då. Va tiden går fort. Låg faktiskt och tänkte på
Greklandresan igår.och nu, denna månad är det tamigfasen bara
4månader kvar!!! Men så tänkte jag också på.. Det är en hel
sommar innan vi åker.  Så måste njuta riktigt ordentligt i sommar
innan vi åker till den riktiga värmen!  För sen när vi kommer hem så
är det höst igen. SUCK. Hatar Sverige på så sätt. Det är fasen bara
höst/vinter jämt o ständigt. Vart har våren och sommaren tagit vägen?
När man va liten så funkade allt så ypperligt! (tror jag iaf)  Men det var då det!

Nu ser jag fram emot flytten. Jag håller på och förbereder mej med allt!
Man vet aldrig om det blir om en månad eller 2 . Men nu i 2 dagar har jag
tagit min stooora garderob. Det tog 2 dagar att göra iordning! Helt sjukt!
Då har jag rensat bort det jag inte vill ha.. JESSIE, EMMA, har en svart
stor påse till er! Det är bara att komma o hämta!

Och så ser jag fram emot helgen om 2 veckor.. DÅ kommer min underbara vän
Lisa hem igen. OCH JAG ÄR LEDIG DÅ ;) Det kan inte bli bättre liksom!
Och så är det påsk. Hihi, glad påsk i förväg :P



Nu ska jag ta och sminka mig, för när som helst så kommer Sarre barre och
stamplar in så ska vi gå och kolla på den nya lägenheten. Jag hoppas verkligen
att S tycker om den. ;D

Trevlig dag!. Akta er för "Dumma Sillarna" :P
/Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja det är bra, för du är ju faktiskt Lindy :)

2009-04-01 @ 10:41:06
URL: http://lanius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0