Vart tog snön vägen?



Helt plötsligt va den bara borta?
Den kom alldeles för snabbt för den försvann
lika fort, tyvärr. Sjukt att jag säger de själv, för jag
tycker inte ens om snö. Eller jo, det är mysigt.
Iallafall när man vet att det snart är Jul :)

Första snön är alltid speciellt. Sen är det bara tråk.
Man vill bara att de ska försvinna och bli varmt igen.

men men, nog pratat om snön. fick mig bara en
tanke om vart snön hade försvunnit? Den kanske har
sprungit o gömt sig nånstans? Vem vet :P haha.

Jag pratade precis med Molly. Hon ska få hjälpa mig
med min blogg. Jag blir tokig på min blogg. Vet inte hur
jag ska göra, så jag vänder mig till en som vet och är
riktigt duktig på att designa bloggar. Och jag blev så glad
att hon vill hjälpa mig. :) Vi skulle höras av.

Så det där med vinter tema, det tar jag efter att min blogg
har blivit fin och jag vet vad jag pysslar med .
Det får ta sin lilla tid, med andra ord.

Nu är jag riktigt sugen på JULMUST. Wee, köpte hem det igår.
Oh gudars så himla gott. Och så vill jag bara krypa ner under
täcket, dra på tv3 och kolla på 2 1/2 men ;) i like.
Och jag ska göret. NIKLAS, vill du följa med?

IMORGON SKA JAG TRÄFFA MIN VÄN CAROLINE.
VÄLKOMMEN TILL DE SOCIALAS LIV. ;) saknat daj för sinnes.

Skriver ett inlägg imorgon när jag vaknar. NATTI NATTI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0