Jag känner mig riktigt duktig.

Vaknade runt 10, och tänkte vad ska jag göra nu
tills jag börjar jobba kl 14. Så tog mig upp och fixade
ordning mina träningskläder, kollade datorn 5sek,
vilka öppettider Nautilus har på tisdagar.
Runt 20 i 11 vad jag framme och börja träna.
Riktigt duktigt av mig. I detta väder, ta mig ända
dit (e ju inte direkt långt). :P Hatar regn, man blir
så blöt och frusen. Känner sig som en dränkt kat!!

Kom hem straxt innan 10 i 12, duschade en snabbis
och runt kvart över va jag nere på stan för att träffa
Niklas, Lasse och Andreas för en lunch på Morella.
Riktigt god mat va de idag! Mos och någon biff, Namnam!
Träffade också Frida, Sosso, Bellan och Jompa.
Sötisar :)

Nu är kl snart halv, bäst jag gör iordning mig för ett
arbetspass. Slutar 18.30 ikväll, då blir det hem o
vänta tills Carro kommer efter kl 20.
Jag har ditt paket här stumpan!

Ha en bra regnig dag, vi hörs säkert ikväll!

Kommentarer
Postat av: C

Wiiii, kommer bajka hem till dig så fort jag bara kan när jag slutar! Jag hoppas du bjur på kvällskaffe också! ;) Tack så hemskt mkt för att du hämtade ut de åt mig vännen! :D Pussie

2008-11-11 @ 14:19:01
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Uschh ja man blir ju bara deprimerad. Här är det redan mörkt ute helt otroligt

2008-11-11 @ 16:38:18
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Frida

ALLTSÅ HALLÅ?! VART HÅLLR DU HUS?! oj caps orkar inte sudda :P

wing ma! pussssssssss

2008-11-11 @ 21:18:33
URL: http://friggidy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0