Ojsan :P

2 veckor och 3 dagar sedan jag skrev ett inlägg här.
Jag har tjatat och tjatat på min syster om att hjälpa mig fixa
ordning en ny bloggdesign. Kan ju inte se ut såhär längre.
Blir tokig^ ;D

Börjar få ordning på lägenheten nu, äntligen.
Plus att vi fick internet igår, skönt skönt. haha.

I tisdags var de speedway hemma mot Elit Vetlanda.
Västervik vann med 56-40 :) Ojoj. KissKiss va king!!!! :)
Fick mig en Iversen keps och blommor av Chris Harris.
De va woooligt, sa gundaga :D

Imorgon är de midsommar, då ska jag upp
och jobba 08.30 - 16.00 :) Det ser jag faktiskt fram emot.
Hoppas bara att jag mår bättre. Fysinnes annars.
Håll tummarna för mig imorgonbitti ;)

JESSICA HJÄLP MIG MED MIN DESIGN NUUUU!
Skäms ju o visa bloggen för fään :P
Nej nu ska jag ta tag i kragen. Bajs bajs have a nice torsdag.

/ you know you love me, xoxo Linda. :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Snygg bloggen har blivit....

Japp det va länge sen du skrev har saknat din uppdatering lite...

Jag vill se bilder på den nya lägenheten, hihihi.. Trivs ni bra?

2008-06-20 @ 23:22:46
URL: http://cammmie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0