Nytt & Fräsht.

Ny bloggdesign :) .. som jag och min syster fixat ihop lite.
Och jag är supernöjd!!!

Midsommar är över. Var en trevlig midsommar i år.
Fredagen jobbade jag 8.30 - 16, va bara att gå hem o duscha
o göra sig fin.. runt 18 kom Mamma och hämta mig och Niklas.
Så begav vi oss till Thomas och Linda. Där åt vi god mat och
lekte lekar ;) Mysigt med hela tjocka släkten hehe..

Runt 23 tiden åkte jag och Niklas bort till resten av gänget :)
På andra sidan stan, trodde jag skulle dööööö. De va trevligt.
Träffa alla möjliga haha. MEN runt 2 va man heeelt slut. Då ville
jag bara hem.. gäsp gäsp :P Och taxin va ju inte snabba för fem öre :P
Men men, vi kom hem iaf. Och trötta yes box, det var vi vill jag lova.

Gårdagen då.. haha, då klev jag inte upp ur sängen förrän klockan var
16.30 typ haha ;D Seg som en gammal råtta, yes det var jag de. Uggaaa..
Sarita och jag gick ner och tog oss en fika runt 20 tiden, sen kom Niklas ner
och joina oss :D Och till sist kom Carro och Jakob också ner. Tog en kaffe
innan vi skulle gå på bio. :) SEX AND THE FUCKING CITY ;D
Det var nog den bästa filmen jag nånsin sett. Ojoj, så jäkla klockren film!!!
Den filmen ska jag bara ha här hemma sen när den kommer ut :D Lätt som en plätt!!
Sen efter bion, tog vi oss en tripp till Simsons. Kuligt värre.. :D Innan vi gick hem
tog vi en paus inne på Frappe. Helt sjukt va mkt "smått" :P det är ute nu för tin.
Men men, de är ju inte så små ändå, om de får va inne på krogen ;) De e nog
bara jag som gått o blivit gammal :P hahah! Gamla Linda. Sinnes..

Idag har vi fått upp lite skit på vinden, så nu är de tomt i 3e rummet :P
Och så har vi varit på Torino. Ätit lite mat och så träffade vi Coockies lilla
kissimiss.. SÅÅ jäkla söt. Ska lägga upp en bild.. men de får ja göra senare.
När de finns mer tid till de ;)

Nu är kl 21. Och det är en film på tv3 som jag inte har sett, "alla hans ex".
Så bäst jag går från datorn nu, BYE BYE SUCKERS ;D

/ you know you love me, xoxo Linda. :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så himla snygg din sida är nu!!

2008-06-22 @ 22:21:52
URL: http://cammmie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0