Goddagens!

Idag vakna man med ett leende på läpparna.
Solen sken rakt in på mig imorse ;D Kan inte bli bättre.
Wiih. Lisa kom förbi med Felicia. Så tog hand om henne
en sväng. Vi gick ner till stan träffa på Jossan. Vi tog en
lunch ihop, och sedan en kaffe på de.
Inhandlade mig ett nytt linne, en parfym, och en ny borste
till mitt smink :) de behövdes dock. Iihh, känns härligt med lite förnyelse.

Håller också på i tvättstugan. Ska snart ner och hämta de sista.
Och så kommer Niklas hem snart. :) Jag tänkte vi skulle ta oss ut till
Johannesdahl lite senare, äta lite mat hos SysterYster som jobbar
på Torino nu :D Jääättekul verkligen!  Hoppas hon kommer trivas!
What a lovely day de har varit idag and i hope it still will be.

Igår
skulle jag Jossan och Eva ut och bada o sola tänkte vi;P De blev ju
dock inte som man planerade. Haha, vi drog till Söderköping till Smultron-
Stället istället :D Och de va ju inte helt fel vill jag lova!! Ojoj, vilka glassar
de hade! Dit ska jag verkligen tillbaka till igen hehe.
Efter vi ätit glass tog vi en tripp upp till Toppen på Berget, FYFANKEN
va de va jobbigt upp men ner gick de hur bra som helst ;)

Senare på kvällen kom Jossan förbi och vi kollade på filmen "Sidney White".
Verkligen min smak på film haha ;) Kuligt värre. Och så självklart hade ju
inte Jossan sett färdigt på One tree hill så kollade lite på de också, tills
hon skulle gå o möta Johan :D Lovely day that too.

Tack för dessa dagar girls, you are the best!! :)

/ you know you love me, xoxo Linda. :)

Kommentarer
Postat av: Tha Fejk

http://www.youtube.com/watch?v=-ch1fT1Z6W8&feature=related



Vi har alla ett mörk förflutet....Angeleye!

2008-06-26 @ 19:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0