Mitt liv känns så obeskrivligt bra..

Det gör det faktiskt och jag är otroligt glad att jag har alla mina vänner omkring mig, som hjälper mig och stöttar mig genom allt. Jag är er evigt tacksam.

Kom hem från jobbet för en stund sen. Slutade vid 20 idag men vi hade en liten mysig avslutning efteråt med pepparkakor, godis, "Bonde söker fru" och så självklart en massa snack om allt och ingenting. Mitt jobb flyter på med lugna steg. Det känns alltid så skönt att gå till jobbet. Jag jobbar med världens bästa medarbetare. Ni är så bra! Det är knasigt att jag så känner men thats the way it is. Jag älskar mitt jobb helt enkelt! ;)

Som jag skrev nyss, så kom jag hem för en stund sen.. suttit och räknat lite på min lön. Är inte riktigt nöjd med vad jag fick. Men men. Man måste väl arbeta mer än vad jag har gjort för att få ut de stora pengarna, lol. Får hoppas det blir bättre i januari. Jag som skulle vilja följa med min syster på Rockbjörnen i år. Det vore verkligen sjukt roligt! Men får se hur det blir med det. Inget som är bestämt än.

Vad ska man hitta på resten av kvällen då? Kanske se någon film? Jag är ledig imorgon så har hela natten på mig. Dock ska jag träffa Lisa och hennes bror och världens sötaste barn, Felicia och Elias vid kl 10 imorgon. Gå en sväng på stan. Lisa ska köpa sina söta skor och så. Så ska jag vänta tills Niklas slutar jobbet så ska vi gå och handla julklappar här hemma i Västervik. För något Linköping imorgon blev ju ingenting av. Tråkigt nog! Jag som sett fram emot det.. Men men, det går fler tåg. Molly frågade mig häromkvällen om jag kanske skulle följa med henne och Frida till Sthlm lördag nästa vecka. Dock har jag ju inte frågat Frida om det går bra, men det skulle vara så himla roligt. Komma bort lite och bara känna lite ro. Göra något man tycker om..Kolla lite kläder bland annat ;) Får se hur det blir med det också. Det är en tanke som går att tänkas på!!

Ops, det blev visst ett långt inlägg idag. Får se om jag skriver något mer ikväll.. Eller jo, det kommer jag nog göra. För min syster skickar precis över bilderna från gårdagen så de måste jag bara lägga in på min kära blogg så ni mina underbara läsare får se de. lol. Det kommer bli ett sant nöje, ska jag tala om!! Ni får ha de så bra så länge, så hörs vi om en stund igen.
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0