Goderkväller.

En mycket underhållande dag har det varit idag.
Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så skulle jag
gå och träffa Camill och Sofie. Och de gjorde jag.
Niklas kom ner efter jobbet. Vi tog en fika på Morella.

En viss Frida kom också förbi och sa hej.
Som jag också måste tacka för skjutsen till biljardhallen.
TACK. Och grattis igen stumpan.

Niklas jag Coockie Andreas och Josse träffades vid 18.30
på Campino och åt en liten pizza.. sen mötte vi Sarita
Camill och Sofie på klubben för att spela lite biljard.
Blev de någon biljard eller? Haha.. Jay sa förut att han
aldrig sett så många tjejer spela på maskinerna.
De va vi brudar som regerade där ett tag, Sarita Josse
Sofie Proppis och jag :D haha. Men vi vann ingenting.
Vi sög. Fyfan.. eller vi sög, nej de va maskinernas fel..
Eller som vi sa förut Sofie, allt är Camills fel ;)

Vi åkte sedan hem till mig och Niklas. Jag och Sofie
gick ut i köket och kolla lite reklam och snacka massa
skit eller vad man ska säga. De va mkt intressant.
Pratade en hel del om en tjej i England som gör "bäbisar".
Eller så kallade "dockor" som ser ut som riktiga bäbisar.
Haha, vilket samtalsämne. I know, men de va mkt intressant.

Sen begav sig Familjen Sandgrim / Bäckström hem till sig
och jag & Sarita gick ut i vardagsrummet där de blev mer
prat. Vi pratade om allt och ingenting. Hon åkte precis hem.
Nu sitter jag här i soffan och skriver i min kära blogg..
haha jag tänkte skriva "dagbok" :P men de lät så töntigt.
Niklas matar Skrållan, jag undrar om vi inte ska gå o lägga
oss nu.. för imorgon är de jobb redan vid 7.45. SINNES.
Jag kommer dööö kl 7 imorgonbitti när klockan ringer!!!


Jahaja kära "dagboken" :P . Får tacka för denna dag och
önska alla en godnatt. Vi hörs imorgon igen. Take care!
CIAO!

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Tack för en trevlig dag gumms :D men kommer med lite dåliga news nu, vi kommer inte att hinna ses något innan vi åker hem. Vi åker redan imorn då dem varnar för snökaos på fredag. Ska tillbringa den sista tiden med Camills föräldrar men ska se om vi kan klämma in en liten fika eller nåt måste ju få krama er hej då ju <:D

2008-12-10 @ 13:24:43
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Ja piss tråkigt, men det finns ju fler dagar :D Lillan har bara blivit sämre nu varm som göld och ledsen hela tiden. Stackrs lilltjejjen :(

2008-12-10 @ 16:10:24
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0