Snart, mycket snart..

Så kommer min underbara sambo N hem. Då ska vi mysa till de framför tvn med lite film och IDOL ikväll :-) Och apropå Idol.. så har jag bara 2 favoriter ikväll som jag hoppas går vidare. Håller tummarna för Carl och Erik. Filmen vi ska se nu när N kommer hem är "Johan Falk - Vapenbröder". Jag hoppas att den är lika bra som den vi såg igår. Den gilla jag som tusan!

 

Idag kom Niklas och Coockie hem och åt lunch tillsammans med mig. Mysigt värre! Sen har jag också träffat Josefine och hennes söta son Wille. De kom och besökte mig och mitt sjuka hem idag. (hehe) Det var busit värre. Det händer så sällan att man träffar den lille, tråkigt nog! Men de ska vi ändra på nu.. kan jag lova! :)) Nu ska jag gå och  ta mig ett rök, (två ciggarett på heeela dan..) Inte illa pinkat ju!! Vi hörs lite senare ikväll. Ha de gott! Kram från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0