Nu är jag nervös.

Blir alltid nervös innan jag ska gå till frissan. Och speciellt när jag går till någon jag aldrig klippt mig hos. Det ska bli spännande! Hoppas jag blir nöjd bara, annars blir jag tokig!! :S Jag satsar på bild nr 3 nedan. Dock blir det med lite ljusa slingor i, OM hon har tid med det vill säga :-) (HOPPAS).

Jag är så sjukt sugen på att köpa en klänning. En sån där perfekt klänning som man bara älskar! Jag har ingen sån klänning och snart är det dags för julafton-och-nyårsoutfiten. Dags att börja leta reda på de rätta outfitsen. :) Bra att vara ute i tid har jag hört ;)

Ska nog ta och traska ner till stan innan klippning. Ni ska få se bild sen OM jag är nöjd ;P
/Krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0