Kurs - dag 1

Vi sov som 2 drottningar inatt. Gudars säger jag bara, vilka härliga sängar vi har!!! :D Vaknade vid kvart över 7 imorse, var utvilad till max. Underbart!! Då gick jag och emma upp och gjorde oss iordning för våran första dag idag som bestod utav brandövning och första hjälpen! Det var jätte intressant, så de kändes inte som man var där hela dagen. Bra med raster och pauser har det varit. Så denna vecka kommer vara kalasbra tror jag def. :D

Vi kom nyss upp på hotellrummet, ska käka middag vid 19 med hela klassen. Det lär bli ett glas vin som var så himla gott. Nu ser jag fram emot vad morgondagen har att erbjuda!!

Vi kanske hörs senare ikväll annars uppdaterar jag imorgon!
Ha de bäst // Kramar Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0