Im alive

Jag lever efter helgen. Men de va nära att jag dog, kändes de som. Igår var dock det hemskaste jag varit med om. Under lördagens partajj hemma hos mig, så skulle jag Niklas och Jossan ta ett kort. Men mitt i allt, så ramlade jag pladdask rakt ner i golvet, slog i som fan! Gjorde så sjukt ont. Vaknade på morgonen vid 9 första gången, det jag trodde jag kom ihåg från lördagen var att jag Sebbe och Jessie gick hem. Men nej då, jag gick hem själv kom vi fram till. Så från och med att jag ramlade till att jag vaknade är det ett stort svart hål i mig! Jag kommer inte ihåg något alls. Detta beror inte på alkoholmängden jag drack.. utan jag tror jag måste fått mig en sån "skallepelle" i huvet. Vilket inte är bra tillsammans med alkohol och sömn.

Så inatt, drömde jag som sjutton om detta att jag tillomed dog i min dröm. Min doktor i min dröm, sa att jag absolut inte skulle somna vilket jag inte kunde lova. Jag älskar ju att sova för tusan. Och ja, ni ser hur det gick. Helskotta va läskigt de va att vakna sen. :S Är detta livet eller är det fortfarande drömmen? Jag får hoppas att detta är verkliga livet.

Nu ska jag återgå till mitt liv och försöka få igång tvn i sovrummet.
Hoppas alla haft en minnesfylld helg!!
//KRAM på er.

Kommentarer
Postat av: JessicaViberg

scary shit alltså :S



2009-09-28 @ 16:07:10
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0