Idag är de lördag ::

Vilket innebär att det är party med min oldisvän Josefine ;-)
Det ska bli en mycket intressant dag detta. Sett fram emot det hela veckan och nu är dagen kommen. Pratade nyss me Jossis. Hon ringde hem, och inte visste jag om att våran hemtelefon funkade. Sinnes vad jag fick leta efter telefonen. Haha. Ska gå och göra mig iordning nu, för sen bär det av ner till stan med Jossis. Ska se om man hittar något att ha på sig ikväll? Annars får jag gå naken. Och det är ju inte den finaste outfiten jag har direkt :P

Ha en bra lördag.
Cya on the dancefloor.
//Kramar

Kommentarer
Postat av: Niklas

Du är som vackrast när du är naken älskling :)

2009-09-26 @ 13:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0