I need your help!

Jag ska klippa mig vid 16.30 och vet inte HUR.
Vilken frissyr tycker ni jag skulle passa bäst i??


Kort upptill med lite blonda slingor. Inte så överdrivet mycket
slingor, utan några styckna. Och kortare nedtill, (har kort hår :P)


Eller ska jag göra en Miss Beckham? Pach frissyr.


Sådan här frissyr klippte jag för något år sedan. Inte riktigt så kort
vill jag ha igen, men ja, varför inte. Med lite blonda slingor i.
Är sugen på ljusblonda slingor i håret. :)

Vad tycker ni, läsare?? NEED YOUR HELP, NUUUU!

Kommentarer
Postat av: Tintin

LÄTT MISS BECKHAM!!!!!!!

2009-09-25 @ 10:19:33
URL: http://Blubbsafisken
Postat av: Mia

Jag tyckte att frisyren var jätte fin men tänk på om du har lite vågig att inte klippa ur så mkt där nere för sen när det börjar växa kan det bli en svamp effekt. Så klipp ut mkt uppe på för du har tjockare hår uppe på huvudet än nere i topparna. har varit med när vänner kommer till mig efteråt de har varit hos enfrisör och jag bara får stå och klippa hur håret efter några veckor baraför de ser ut som en svamp! Kram!! Lycka till!

2009-09-25 @ 10:20:08
URL: http://ronnisch.blogg.se/
Postat av: Mia

Alltså den sista som du var sugen på:)

2009-09-25 @ 10:20:56
Postat av: Niklas

Sista så bäst ut tyckte jag. /Niklas <3

2009-09-25 @ 10:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0