Hard rock cafe

Vi alla var väldigt förväntansfulla inför middagen på en av Sveriges (???!!)
mest kända krog/restaurang. Och jag kan med handen på hjärtat ärligt säga
att servicen/personalen där var KANON!!! ..supertrevliga och så vidare.

Vi var 20personer med 2 lärare som kom och skulle äta middag, det första en
av servitörerna gör, han pratar "östergötska" med mig HA. Jag är inte från
Östergötland men är du frågade jag han. Haha, jag fick fram att han var från
Stockholm men att han skulle härma min dialekt? Jag har väl ingen dialekt tänkte jag?
Men som man märker här på kursen, så är ALLA från olika städer ifrån hela Sverige.
Allt från Skåne och ända upp till Värmland. Då kanske ni själva förstår hur många olika
dialekter vi pratar här ;) Det är lite skojsigt sådär..man nästan härmar alla med den
sköna värmlänskan .. vissa ord sådär. Haha :)

Nog pratat om dialekter.

Jag tog inte överdrivet många bilder igår då vi hade så himla trevligt att jag glömde
bort kameran under självaste middagen. Men ett par stycken han jag iallafall ta.

((som ni ser på bilderna.. tiderna. Haha, 18.50 när vi klev av bussen utanför
Hard rock cafe. Och en bild innan vi skulle springa och leta efter en taxi, 21.38.
Efter en bra bit med taxi, så kom vi välbehållna tillbaka till hotellet.
Och då tog jag mig en ego-14-bild :P , 22.21.))



Minnen, minnen!


Ett ställe vi aldrig varit på tidigare ;-)


Agnes och Linda







Sådär ja. Det var de trevliga bilderna det. Nu måste jag tusa ner till lobbyn
för att stryka mina skjortor/skjorta tills imorgon så har jag det gjort.
Hoppas alla har det toppen verkligen. Kanske skriver något inlägg sen
igen.. you never know. Ha de gott. /Kramar Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0