Godkväll kära bloggen!

Har inte tagit mig tid till datorn alls idag. Men hoppas alla haft en kanonbra dag. Själv så vaknade jag av att jag hade ont i alla muskler idag (konstigt? tränade aldrig igår? hm?) Tyckte det var väldigt lustigt. Tog hand om min kära syster, då hon fortfarande har nackspärr. Har hört att de kan ligga i ett bra tag, upp till 7 dagar? Shit. Stackare.

Jobbade mellan klockan 15-22.30. Kom hem för drygt en halvtimme sen, ser två slöfockar ligga i sängen och kolla på tv3, filmen "CLICK". Vilken bra film!  Hann att se slutet iaf ;) Nu är det dags att hoppa till sängs. Ska upp och träna imorgonbitti, är det tänkt. Sen jobbar jag ett "mespass" :P ..mellan 12-15. Sen vid 16.30 ska jag klippa mig. But I have no idea hur jag ska klippa till de. Hm, förslag någon? Imorgonkväll är det dags för innebandy. Gudars va skojsigt! OCH LÖNING också för den delen ;) En bra dag att se fram emot!!

Ha de bäst allesammans!
/Kramar från en trött Linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0