En nervös Linda

Nu ligger jag i sängen med Jessies laptop i knät. Det enda som saknas just nu är tvn, som inte funkar!! Annars hade de varit suveränt. Ska ta med mig laptopen till Stockholm.. åker dit imorgon. Hur ska jag klara mig? ..utan min Niklas. Utan mitt hem. Thats the big question. Vi har varit tillsammans i snart 6år och varit ifrån varann högst 3 nätter, så detta kommer bli konstigt.. MEN en skaplig utmaning ;) Men vi klarar det va, älsk?

För att tänka på något annat än att jag ska vara borta en hel vecka så ville jag visa er några roliga videos.. Som  fick mig att skratta REJÄLT säger jag bara. (Krokodiltårar)









Visst var de bra? Erkänn.

Nu ska jag ge tillbaka dattan. Kommer bli ett litet inlägg imorgon innan jag åker, för har lite jag måste göra imorgon. Vi säger så sålänge. Trevlig lördag all peeps. Godnatt!! PUSS

Kommentarer
Postat av: Isabel

Haha så söta!!

2009-09-16 @ 22:58:47
URL: http://enprinsessapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0