Borta bra / hemma bäst

Hade en riktigt trevlig kväll när jag kom hem igår.
Niklas hade fixat lite myspys och sen blev det lite idol och lite
käk från Torino. Ett glas martini till gjorde ju inte saken värre ;)

När vi åkte hem från Stockholm igår, tror jag att vi körde lite fel?
Haha. Först såg vi inte skylten in till Norrköping utan vi fortsatte mot
Götlabörg. Så vi svängde av mot Linköping istället. Inte direkt dit
jag ville åka :P Ville ju komma hem hehe.

Jahaja, nu är man hemma och det har varit en riktigt bra vecka.
MEN, jag är lite missnöjd med mitt resultat på provet. (SUCK).
Det är dock inte det som räknas utan min prestation efter kursen.
Så nu jäklar ska jag visa allt folk hur en arbetsledare ska vara ;)
Nu får ni se upp på jobbet! :D :D Nej vars. Inte riktigt så jag menar.
Men.. ni kanske kommer märka lite skillnad på mig som person.

Nu ska jag och Systrarna Viberg ut och plåta lite.
Återkommer lite senare.  Trevlig Lördag på er allesammans!
//Kramar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0