Stockholm & Lördags


Emmas och mitt hotellrum. (Mobil kamera)


Emma, my roomie.


Middag på Hard rock Cafe




Vi 10 personer som fick åka till Nacka :-) Mycket intressant!!

Jahaja, de va de roliga korten från kursen i Stockholm. Hann inte med så många kort, tyvärr!

I lördags blev de lite party. Dock inte allt för många kort där heller.
De blev en på mig och sis's outfit :) Det får vi väl nöja oss med för den här gången.


Jag körde med lila och svart. (I LOOOOVE IT)


Och syrran körde på lite "teacher-tema" med en skvätt av rock n' roll.

Thats it, mina vänner. Nu ska jag ta mitt sunda förnuft till fånga och gå bort
till das gym. Dags för lite kvällsträning. I like. Och när jag kommer hem, ska jag
och syrran kolla på nya avsnittet av One tree hill. Hörs senare! Ha de gött!
/Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0