Phototime :))

Klockan 13 mötte jag upp Josefine och William på stan, vi tog en kaffe på Morella. Snacka lite tjejsnack och busa med Wille killen lite. Världens gladaste unge alltså. Sötnosar. Sen vid 15 tiden kom Jessica ner till stan.. så gick vi hem och lagade lite pannkakor tills Niklas kom hem :) Mumsigt gott.

Nu sitter jag och försöker få ordning på mitt "projekt" ;) Får hoppas det ordnar sig till morgondagen. Apropå imorgon, OTH KOMMER IMORGON :D :D  längtar. Nu ska jag och Jessica ta lite foton ;) You will see later maybe!! //PUSS

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 03:18:00
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0