Nya designen uppe nu!





Själva stilmallen kommer från denna tjej. Hon gör så otroligt fina bloggdesigner.
Eftersom jag har ett projekt på gång till mig själv så tänkte jag att varför inte
bara ändra en stilmall som hon gjort som hon ger bort till alla som inte "kan" eller
vill göra egna bloggdesign. Så ja. Varför inte :) Min design blev detta resultat iaf.
Vad tycks?

Kanske snart avslöjar vad som är mitt lilla projekt.. eller så väntar jag lite till.
:)) Idag är det fredagsmys iaf.. tacogratäng och idol, och så är man ledig.
Kan inte bli bättre en fredag som denna. //Krams L

Kommentarer
Postat av: Josefine

Snygg peak jacka!

2009-10-16 @ 16:41:10
URL: http://yosofine.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0