Film, blog awards & speedway -kväll.

Nu är kvällens planer inbokat.
Det börjar med en film på tv400. Kl 18.10 börjar "Not another teen movie". Det är en galet rolig film om jag minns rätt. Jag som älskar high school filmer älskar sådana filmer ;) Och jag vet att jag har sett den men kan se den igen. Haha, jag är inte den som är den direkt. Sen vid 19.30 tror jag det är, så direktsänds "Blog awards" på tv400. Det kan vara lite spännande att följa. Se vilka som vinner dessa fina utmärkelserna. :))

Samtidigt som blog awards drar igång börjar också Speedway GPt i Bydgoszcz. Också direktsänt men också det sista gpt. Så det blir till att se det efter att blogawards är slut! En härlig lördagkväll, ensam hemma med katten och lite myspys framför tvn. Ensamtid med mig själv kan man ju kalla det :) Nu ska jag ut i regnet och sen blir det att se filmen. Vi hörs säkert senare.

Ha de gött! //Krams

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-07-11 @ 04:07:08
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0