En härlig sväng på stan

Jag kom precis hem från att ha gått en sväng på stan med min syster och farmor. Vi började med Åhlens och såg att de va en massa bokrea. Men vi gick bara förbi de, såg att Twilight var nedsatt. (och är de någon som älskar rea så är de jag.. snåla smålänning :P) Köpte inget då. Utan gick vidare neråt stan. Gick in på hobbyhärvan och kika lite. Älskar allt som har med "pill" att göra. Gick runt och tänkte på hur mina julkort ska se ut, (i know.. tidigt o tänka så but hey det är snart jul) Jag vill vara tidigt ute med julkorten så ska sätta igång redan nu. Fundera ut exakt hur och vad jag ska köpa för att klippa och klistra ihop egna julkort. Typ sådana som jag gjorde förra året, men lite mer "extra". Aja. Ni får se när alla korten är utskickade ;) För än är det bara en tanke haha.

Aja. Efter hobbyhärvan gick vi ner till din sko, kollade på lite skor. Gick till banken satte in lite pengar till Niklas. Sen gick vi och pratade lite med mamsi. Och sist men inte minst gick jag till Parelle. Där hittade jag mig ett så ursött läppglans, kostar i vanliga fall 185kr. (SVINDYRT om jag får säga de själv) Men nu var det nedsatt till 80kr. Så köpte det. Det smakar så jäkla gott! Så kan tänka mig att N får smaka på något väldigt gott när vi pussas ;)

Sedan skulle vi ta ett farväl när vi insåg att min cykel stod där vi började, vid Åhlens. Så hade sällskap med Jessica och farmor dit. Gick in en sista gång på Åhlens och kollade på böckerna. Jag ville verkligen ha de. vill vill vill vill (var min tanke) OCH jag köpte de. Jag köpte de på mitt presentkort som jag fick från jobbet. Så de var ju gratis för min del, och tyckte att en bättre present till mig själv kunde jag inte ha fått! Så ikväll börjar läsningen igen ;) Nu jäklar! Twilight-beroendet är tillbaka haha. Jag köpte mig också en "rosa-bandet rosett"! :)) Hoppas att min 20-lapp kommer till någon bra forskning!!!


  • Kappa - Cubus
  • Sjal - Kappahl
  • Vantar - Åhlens
  • Väska - ? (fått av farmor)
  • Jeans - Grekland
  • Skor - ? (fått av farmor)

Ska snart duka upp för lite middag med N. Tänkte också se på någon film, får se vad de blir för någon ikväll. Kanske hörs senare, för nu är det dags för middaaag. Ha en bra kväll allesammans!
/Kramar Linda

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Okej, ja men det är det verkligen. Testa mitt när vi kommer te Vika innan du går och köper :D Det är bäst på dem som har tunt hår och beror helt på vilken hårtyp man har.



Håret ser ut att ha egen volym och man behöver inte längre använda spray osv

2009-10-06 @ 20:55:07
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: JasmineLinde

Åh de böckerna vill jag ha!

2009-10-07 @ 13:49:08
URL: http://jasminelinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0