Click flash

Nu sitter jag och pratar lite med min vän Lisa på msn. Sitter och planerar nästa helg lite. Hon och barnen kommer till Västervik då och jag är ledig, så ska passa på att träffas då. De känns som en evighet sen för tusan. It sucks. Well well.. så är det med det. Idag börjar jag jobbat 14.30, ska köra skiftet idag med :) Skoj, hoppas de går bättre idag än va de gjorde igår. Kändes inte bra igår, tyvärr. Aja, träning ger färdighet. Jag är trött som fasen idag också, så får hoppas att de inte går ut över jobbet. Nej då. Nahe om man ska gå och ta sig en dusch och göra sig iordning lite, så man slipper stressa sen. Jao, de låter som en bra ide. Ha en bra söndag, everyone. /En förkyld Linda

Ciara - Click Flash

Kommentarer
Postat av: JessicaViberg

vafasen då.. jag som tänkte höra med dig om du ville följa med till linköping nästa helg. Då sket sig det :)

2009-10-04 @ 16:33:11
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0