Vinst till Västerviks speedway!

Första hemmamatchen startar med en vinst. Det är bra grabbar!
Så ska det se ut! Västervik 54 - Indianerna 42 :) :) Im very Happy!
Monkan, Beccy och jag åkte tillsammans upp till Heden och så
mötte vi upp Fabbisen och Sashie :) Vilken underbar dag!
Tack allesammans!

Nästa tisdag är det borta mot Dackarna, Målilla.
Det är jag sugen att åka på! Det får jag se.. vet inte hur jag jobbar
än. Aja.

Nu ska jag ta och kika runt lite innan jag och Niklas lägger oss
i sängen och kollar på någon tv serie innan det är dags att gå
och lägga oss. Imorgon kommer mina små älsklingar till Västervik.
Lisa and her babies. Haha, Lisa berättade förut att hennes äldsta
barn Felicia hade packat väskan igår och sagt "nu ska jag åka
till Linda".. Så jäkla söt hon är! Saknar de så otroligt mycket!
Det är inte på samma sätt när de inte bor i Viken längre. Dumma er! :(
Imorgon ska vi umgås massavis!!! Det ser jag fram emot.. hoppas
också att det är rätt skapligt väder också så vi kan vara ute och stojsa
omkring lite. LÄNGTAR!

Vi hörs imorgon! /Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tyckte väl jag hörde ett gapande lång bort ifrån.. men jag visste inte om speedwayen hade börjat än :P



Det är nästan som ett sommartecken :)

2009-05-20 @ 09:04:05
Postat av: Molly

Det var jag som skrev innan :P

2009-05-20 @ 09:04:26
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0