Våra bästa år NEWS!



Det var den 23 juni förra året som vi för sista gången såg Kirsten Storms
som rollen Belle Black i serien Våra bästa år.

Efter många småroller i några år så har hon äntligen fått en av rollerna
i tv serien "General Hospital". Där spelar hon Mixie Jones och senare
i tv serien får Kirsten sällskap av en gammal kollega vid namn Jason Cook.

Alla älskade de i tvserien Våra bästa år, som Belle och Shawn.
I framtiden är de tillbaka i tvserien General Hospital. Det ska bli mycket
intressant, enligt mig. Då jag tycker de passar så sjukt bra ihop i VBÅ.
Vem vet. Vi kanske får se på smarrigheter i nya serien ;) lets hope so.
Good luck!!

 

Apropå Våra bästa år.
Idag för en gångs skull kollade jag på de. Har inte hunnit med det på
flera veckors tid. Men det var en ny kille med idag. Och jag har läst lite om
honom och så nu. Han heter Darin Brooks och spelar Max Brady.
Caroline och Shawn som adopterat han och hans bror Frankie för många år sen.

Jennifer i serien och Frankie (Max bror) har tydligen haft ihop det på
80talet. Var förlovade osv.. Han kommer komma tillbaka rätt så snart.
Men är det för att vinna tillbaka Jens hjärta eller varför kommer han
tillbaka? SPÄNNANDE! Det får man inte missa!!

Tror det är bra att få in lite nytt och fräsht folk i serien. Lite förnyelse
skadar väl inte.. speciellt nu när Jason ska sluta. *krokodiltårar*

 

En racerkille som alla tjejer gillar. Men utseendet är väl inte allt?
Nu är det dags att följa Våra bästa år på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Emma

ÄNTLIGEN! Någon mer än jag som har koll på denna serie. Jag trodde seriöst ett tag det bara var jag som hade koll på detta. Skönt att veta jag inte är ensam. :)



Visst ska det bli spännande med de två nya hunkarna :)

Längtar till imorgon :)

2009-05-21 @ 18:20:15
URL: http://niiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0