Hope and Glory

I’m still standing for hope and glory.. I’ll be fighting for my love story.. lala

Jojomensan. Jag har Måns Zelmerlöws låt, Hope and glory
på huvudet och har haft sen kl 12 idag. GRR. Den vägrar
försvinna. Har suttit och mixtrat med en bloggdesign i snart
4h och under tiden så har jag lyssnat på massa annan musik
MEN trots det så dyker Måns upp i huvet endå. Jag blir tokig!

Vilken härlig dag jag haft tillsammans med Monkana Banana.
Först tog vi oss en matbit på Acca.. smaskigt. Sen gick vi till
Donken och köpte glass ;D Sen åkte vi ut till Ekholmen?
DÄR HÖLL JAG PÅ ATT DÖ.. AV EN ORM :P Hatar ormar!!
Vi flög också i guppet innan Gränsö Slott. DAMN. Det var
döskoj Aja. Åter till Ekholmen - Vi satte oss på en sten och där satt vi ett
bra tag och bara pratade i solskenet. Jättetrevligt var det! Sen kom vi på
att kl var jättemycket. Så vi fick lite brått. Bort till Minigolfen. Damn, den invigde
vi idag ;) Därför vi hade lite brått. Vi ville spela under tiden solen höll
sig framme och vi lyckades. Mycket bra! Jag suger så hårt på minigolf.
Men trots det, så vann jag. 59 hade Monk och jag hade 56 ;) WOW!
Har nog aldrig haft så bra.. inte vad jag kan minnas iaf.  Jag har i vilket
fall som helst frågat Monkana om hon ville dela på 1a platsen!
Snällt av mig va :) Sen har jag mixtrat med en bloggdesign också ja.
Nu har jag ett par styckna i kö. Det tycker jag är så himla roligt!!

Nu är kl 23.10 och jag är dundertrött. Nu vet jag inte riktigt vad jag skriver om..
och det vet nog inte ni heller ;) Juste, imorgon ska jag gå på stan med farmor.
Måste försöka hitta mig ett par skor. Ett par sommarskor. Och varför inte
ett par gympa dojs också när vi endå letar skor. haha.. Trötter har kommit
på besök.. hahah. Knasiknasiknas. Nu säger jag godnatt. -GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0