Hello world!!!

Nu kan jag äntligen vara social igen!! Har känt mig ganska
så "konstig" utan internet och utan mina underbara blogg-
vänner. BUT IM BACK!! Härligt värre!! Vilken känsla ;)
I know im crazy, but take it or leave  it.

Ni som missat varför jag varit utan internet, så är det så att
jag och min sambo har flyttat till ett hus som vi hyr av ett
jättetrevligt äldre par. Vi flyttade hit i lördags och jag storm-
trivs redan! Köket håller de på o bygger om.. så vi har inget
kök. Men det står vi ut med! Det kommer bli de finaste
köket ni sett in your life, vill jag lova er.. SÅ när köket är klart
så kommer det definitivt upp bilder på bloggen ;D Så håll
ett öga för vem vet när köket är klart!!

Vi fick internet i lyan igårkväll.. så vi kollade på film i sängen.
Crunk 2 high voltage. SUPERBRA! ;D Men jag orkade verkligen
inte sätta mig och skriva ett blogginlägg igår, var supertrött
osv.. Så det fick bli ett inlägg idag istället.

Jag kom nyss hem från stan, varit och fikat med Sarkan.
Blev lite kortspel också. Jättetrevligt!! Nu ska jag ta och plocka
in mina kläder som ligger i "sopsäckar" ;) .. men nu ska de
in i min garderob! Wiih.. i like.

Sen hinner jag se på nya avsnittet av One tree hill som kom idag.
Det är ett MÅSTE! Plus att det är speedway ikväll vid 19. Hoppas
det går bra för Västerviks lag. Heja heja!!

Oj nu är klockan på tok för mkt.. dags att ta tag i kläderna!
Skriver säkert sen! Nice to be back!

Puss på er / Linda

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fint att se att du är tebax hjärtat ;) Hehe !

Ses snart ;D pusss

2009-05-12 @ 19:48:52
URL: http://misslisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej kanon :D Jag är ledig hela långa dagen imorn så himla gutt.Lägg inte ut filmerna på mig föräns jag har godkönt dem bara. Tror att Rosenström blev alldleles för mkt

2009-05-12 @ 20:50:19
Postat av: Rebecca

Ja just de, va smart du är! Hade glömt bort det helt och hållet! Jag räknade bössorna idag. Nästan 1000 kr :D Puss

2009-05-12 @ 22:05:56
URL: http://lanius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0