Godermorgon all folks!

Its nice to be back!

Igår hann jag inte med något bloggande.
De blev massa serier istället. JAG ÄLSKART!
One tree hill och Greek.. Oh, säger jag bara!
Jag låg hela kvällen igår och kolla på massa
avsnitt som jag missat!

Vaknade för drygt 20min sen. Sovit som en prinsessa.
Jag älskar det nya sovrummet!! Pratade nyss med
Monkana Banana hahaha. Jag dör. Vilket härligt smeknamn
jag kom på igår till Monika. MONKANA ;) Jag gillart!

Vi ska va och sola vid 10.30. Härligt värre! Men jag
tänkte att jag hinner väl skriva ett kort inlägg så att
ni vet att jag fortf. lever.

Nu hinner jag inte skriva mer. Nu har jag bråttom!
Vi hörs senare! /Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0