Becca reminded me of something

Igår gjorde jag en lista på de 10 hottisarna i Hollywood.
MEN jag glömde ju Adam Gregory som spelar Ty Collins i
nya tv serien 90210. En charmig grabb ju. Dumma mig som
glömde det. Så jaha. Då är listan utökad till 11 personer.
Jag klämmer in Adam mellan 2a-5e plats. Där hör han hemma!



Inga vita tänder eller så..
___________________________________________________

Slutade jobbet för en timme sen. Vilken rolig dag vi haft idag!
Det var som en riktig sommardag för oss! Nu är sommaren här!
..vilket jag gillar.

Konstigt att säga att sommaren är här, när det regnar som
tok utomhus. Fysinnes! Jag vill ha tillbaka solen och värmen!
PLEASE, COME BACK.

Idag ska vi grilla hemma hos Niklas föräldrar och imorgon
är det Beccas HouseParty och Speedway GP som gäller.
Detta ser jag fram emot.

Nu ska jag lägga mig och vila i sängen tillsammans med
ett avsnitt av 90210 :) Trevlig helg! /Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hhaha bra ju, nu är jag nöjd :D

2009-05-22 @ 23:56:12
URL: http://lanius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0