Vilken härlig dag vi haft!

Efter den efterlängtade duschen gick jag ner till jobbet
för att hämta tigermålningen. Jessica, Emma och Jennifer
kom och hämtade mig utanför jobbet, så åkte vi vidare till
Korpaholmarna. Det var perfekt att gå ut och fotografera
lite i detta underbara vårväder vi idag haft.

Efter fotograferingen gick vi till Donken för en liten fika.
Billigast också hehe. Sen gick vi hem till mig där jag testade
måla dessa personer. Och det gick bättre än förväntat!
Jessica, som jag började måla först.. hennes morrhår blev
lite knas.. men det lärde jag mig till den sista jag målade.
Och det blev så mycket bättre! Jessica ville testa o måla på
mig så .. jag blev en tiger jag också! Jag antar att det kommer
gå jättebra på lördag när jag ska måla alla små tigerungar!
En dag jag ser fram emot.



Jessie, Jennifer och Emma åkte precis hem.. och så kom
Niklas precis hem. Så runt kl 18 ska vi bege oss ner till
klubben för att spela lite biljard. Och kl 21 ikväll är tvn Niklas.
Det är ju efterlyst på tv.

Så en myskväll framför tvn ikväll då. Myselipys.
Nahe, om man ska ta o tvätta bort denna färg man har i
ansiktet. Vill ju inte se ut som en tiger hela kvällen.

Hoppas alla haft en toppenkväll / Kramar Linda the tiger.

(mer bilder kommer senare)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit, jag såg inte att de va du på kortet först ;) Good job gums!

2009-03-23 @ 11:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0