Våffeldagen är här!!

DAGEN D - Våffeldagen!
Eftersom jag jobbar ikväll så gjorde vi våfflor igårkväll.
Vi bjöd hem Niklas mamma och bror på på lite våfflor. Jättesmaskigt!
Det är inte ofta man äter sånt längre. Undra hur det kommer sig.



En jättemysig kväll med våfflor och trevligt sällskap.
Det kan inte bli bättre :)





Sen igår städade jag också hela lägenheten. Från topp till golv. Tillomed skura
golven. Men, det var inte så skitigt som jag trodde att det var. Härligt det!
Kolla bara så mysigt vi har i vårat sovrum. Bytte bara gardiner och kuddar.
- Att så lite gör så mycket!



Och efter Maria och Johan åkt, så  la jag mig i soffan
och kollade på nya avsnittet av One tree hill. Och resten
av kvällen låg jag och kollade på "The Greek".
En serie jag verkligen har fastnat för nu ;)

Nu ska jag ta mig en dusch. Sarita kommer om en
timme så ska försöka vara klar tills dess :)

/SO LONG.

Kommentarer
Postat av: Molly

Tack detsamma :D Jag hade jätteroligt! Puss

2009-03-29 @ 19:09:56
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0