Trött efter träningen

Jag sprang på löpbandet i 30min istället för den där jäkla jobbiga maskinen. Kom hem för en stund sedan, glömde min mobil så de va bara att köra till musiken som gick i högtalarna istället. Ser att Fina Lina från göteborg ringt mig. Så ska sätta mig och ta ett bloss (SMART LINDA) och ringa till min vän Lina. Måste höra hur hon mår för tusan.

Idag får jag också hoppas att jag kan hjälpa Ulf och Maria att flytta. Det är tamejfasen dags för det nu tycker jag! Hoppas bara att de kan få nyckeln idag, för då jäklar. Då blir det flytt flytt flytt!! Håller tummarna för det !

Jag vet att min bloggdesign är lite knasig. Jag SKA göra om den snart, så håll ut!

/Kramar Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0