Solen skiner och himlen är blå

Så himla underbart att vakna till det. Dock inte till
hemtelefonen som ringde några minuter i 10.
Haha. Ett gott skratt fick jag mig i varje fall.

Försäljaren: - "Hej jag söker Niklas"
Jag: - "Han jobbar"
Försäljaren: "Är du hans fru eller sambo?"
Jag: "Hans sambo"
Försäljaren: "Jaha men det är så att vi designar egna kalsonger.
Vilken form passar Niklas bäst?"
jag skrattade till lite och sa "Han är inte intresserad"
och så babbla hon på om att det var gratis o så sa hon
 "Kan du lyssna färdigt vad jag har o säga?"!!!!!!!!!!!!
Då blev jag nästan lite rädd typ. Tänk att vakna av detta
samtal liksom!! Grr.. Jag lyssnade på halvörat.
Och när det lät bra o slänga in orden "Inte intresserad".
Då sa hon "Nahe okey, me skit i det då". Och så bara la hon
på luren. Stackars henne! Hon kanske inte fått något sålt idag :P

Jag är fortf. i chocktillstånd typ. Ringde Niklas precis efteråt och
berätta vad hon hade sagt. Så nu förstår ni varför jag fick mig ett
sånt gott skratt nu på morgonen. A funny thing happend!

Nu ska jag ta och skicka ett sms till Josefajnen, se om hon o
Wille tänkt komma förbi idag.. annars blir det att gå ut o gå i detta
underbara väder. Promenix promenix.

Hoppas alla får en bra dag / Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0