En lång onsdag!

Det har varit en mkt lång dag idag.
Först jobb 7.45-15.30 - sen hem - och kl blev väl runt 10 i 4
när jag klev innanför dörren, så 20 min efteråt så kommer Niklas
hem. Han som brukar sluta vid 17 vanligtvis. Vi börja fixa, läsa och
ha oss om hur man gör en hemsida. Eller.. Niklas hjälpte mig, rättare
sagt. Han kunde verkligen massa om sånt där.. medans jag inte fatta
ett skit. Så N fick förklarade så gott han kunde så att jag också
kunde förstå. Han är så himla snäll och söt den där N, min prinseliprins!

Vid 21 såg vi på Efterlyst. Och kl 22 var det någon jäkla serie/film
om en 3 barnsmor som rökte cannabis.. eller hon testa väl i
Amsterdam och snacka nått om va de va för skillnad där och i England.
Det var lite kul o se när hon skulle köra bil, första gången spiknykter - gick
jättebra. Andra gången med cannabis i kroppen - gick inte alls.
Och tredje gången drack hon en hel vinare och skulle köra, hon blev
tokigare än tokigast. Livsfarlig med andra ord. Så att köra alkohol eller
drogpåverkad is no good idea.

Efter det och till nu har vi sett på Kyle XY. En serie som är lite underlig, men
också jättebra!  No Belly, sa Kelly haha.. lalal..

Juste ja, jag glömde att skriva förut att jag blev klar med Elins bloggdesign.
Kika gärna in på hennes blogg, för att se vidare på designen.


                  (Klicka på bilden för att komma till bloggen)

Blev verkligen supernöjd med hennes blogg!.
Nu sitter jag och gäspar för fulla muggar, så .. sängen kallar!
GODNATT / Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0