Det var längesen..

som jag skrev i bloggen. Sorry alla läsare att jag varit så himla tråkig.
Men jag har inte haft någon ork eller lust att sitta vid datorn.

I Fredags kom min älskade vän Lisa hem till Västervik med hennes
son och dotter. Felicia åkte senare på kvällen hem till sin pappa medans
Lisa och Elias sov över hos oss. Hade en riktigt myskväll i fredagskväll!
Såg på "Aquamarine" och åt chips och myste med tända ljus ;) hihi.
Jag verkligen älskar den tjejen! Hon får mig att må så bra!!! <3

Och just de ja, Lisa hjälpte mig färga håret. MEN, de blev inte riktigt så
ljust som jag ville. Så på lördagen köpte jag en till hårfärg och då jäklar va
ljust mitt hår blev. JAG ÄLSKART! Det blev precis så som jag ville ha det!!!

Vi gick på stan en sväng.. skulle kolla efter något att ha på oss på Coocksans
födelsedagsfest. OCH vi hittade den perfekta outfiten, both of us. Sen innan vi
skulle bege oss till mr C. Så kom Erik och hans bror och hämtade Elias. Kl 16
var vi hemma hos C där vi åt smörgåstårta, träffade underbaraste vännerna!
Fabian och Camilla var hemma från Kalmar. Wee, blev så glad när jag såg
de där vid bordet!! Sötnötar!

Runt 19 tiden började allt folk komma på plats och vi började med att ge Mr C sina
paket. Jag får hoppas att han blev glad för de han fick :) Det är tamigtusan inte lätt
att köpa paket alltså. Även om det är till en 25åring. Got damn it.

Festen rullade på, fotboll på tv och musik i bakgrunden.. poker spelade vissa av oss.
Mycket trevligt!! Sen begav vi oss ner till stan, Morella och Palladium.
När vi kom ner till Morella så kom Molkan förbi. En mycket söt tjej! Twin sistaahhh haha.
Hon följde med oss och shakade på Palladium! You go girl ! :) Oh!
Jag verkligen älskar att dansa. Det är så himla roligt! Shake it , yeah shake it.
Sist men inte minst, efter Palladium stängde vid 4 så blev det Åhmans mat och
sen var det bara DUNS i säng. Damn, va jag va trött när jag kom hem. Folk kom hit
och de spelade PES? Och hade sig. ojoj. Trodde jag och Lisa skulle få sova jämte
varann, tills jag sa till Niklas att lisa va trött och ville sova.. haha då försvann alla
helt plötsligt! TACK för en riktigt ROLIG kväll allesammans! Ni är alla underbara!!

OCH GRATTIS IGEN COOCKSAN!

Jo jag ska också säga till er alla att jag och min sambo har hittat en ny lägenhet och
det blir snart flytt. Det går fort här i svängarna! Vi skulle ha varit hos den nya hyresvärden
nu ikväll vid 18 men han blev lite sen hem så vi ska ses lite innan 19 istället! Skriva på
lite kontrakt och dricka lite kaffe lät det som. Haha, lite kul! Men gud vilken fin lägenhet!
I really f*ing love it. Jag kommer att skriva ut när jag kommer att flytta, för sen blir det
nya kort på den. OH! Ni ska få se hur underbart fin den är. Ihih.. Im so EXITED.

Några bilder kommer nu.


Dagens inköp. PLUS att här ser ni mitt vackra hår.


Millisen och Fabbisen.


Me & my love ;)


Födelsedagsbarnet, Mr C!


En full Linda :P


Daniel & Camilla


Fabian


Fabbe, Camilla och Coockie


Present öppning :)



En söt Malin på Palladium :)


Nu har jag inte mer tid till att sitta vid datorn. Ska göra mig iordning
de sista, sen ska jag bege mig till den nya hyresvärden. Wish me good luck.

Avslutar med en underbar låt med E.M.D ;) /Puss på er.


Kommentarer
Postat av: JessicaViberg

oooh.. VART SKA NI FLYTTAA??? :O :D

2009-03-29 @ 20:33:20
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/
Postat av: Molly

HAHAHA, snygga bilder :P

2009-03-29 @ 21:49:20
URL: http://molkan.se
Postat av: Anonym

Naw du får mej att må så bra också hjärtat <3

2009-03-31 @ 16:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0