Snart är veckans arbete klart!

Med dagens arbete, så har jag jobbat min timmar denna vecka.
Vilket känns jättebra! Jag är verkligen pepp att börja arbeta som
en arbetsledare. Det är lite snurrigt till en början, innan jag lär mig.
..Men de ska väl inte ta så lång tid tills jag lär mig ;D Får jag väl hoppas!

Idag jobbar jag bara några timmar 16.30-19.30, vilket kan vara skönt
att inte vara kvar på jobbet så länge som jag varit de senaste dagarna.
Komma hem till Niklas utan att han ligger och sover.  :) Mysipys!

Vaknade vid halv 9 idag av att de ringde på klockan och öppnade dörren!
..det var ju snickaren.  Så jag gick upp och kolla va han skulle göra.
Han spacklade och sen i eftermiddag eller vad han sa, (senare)
så ska han sätta dit kaklet. Snart är köket verkligen klart!  Jag är så glad!
SOM vi har väntat på detta!! .. äntligen!

Och så håller jag på och tvättar också. La märkte till att det var "skapligt"
fint väder ute idag. Och det blåser på bra, det betyder bara en sak när jag
tvättar.. att jag kan hänga ut de på balkongen i blåsen ;D Yes!
Nu hörde jag att den är klar! Skriver kanske ett inlägg senare om jag hinner.
Ha en trevlig dag! /Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Molly

Skatteåterbäringen kommer nog nästa vecka någon gång tror jag. En vecka innan midsommar brukar det vara :P Verkligen efterlängtade pengar!



Javisst får jag göra det :D Weiii!



Det är bara ett volontärjobb så jag jobbar bara 1-2 gånger i veckan max. Om vi stannar kvar i stan i höst så blir det nog att jobba kvar, men annars är det mest en sommargrej.



Jo, det är ju så... förstår inte att folk ens vill sluta skolan i dagens läge, de flesta får ändå inga jobb. Hörde på nyheterna att Sverige ligger på 3:eplats att ha flest arbetslösa ungdomar. Det var typ Lettland och något mer land som var värre.. :S



Ja, allt från skitjobb (packa tandborstar) till butikssäljare på skokällaren. Idag ska jag skicka iväg ansökningar som "Merchandiser"=brödupppackade och köksbiträde för tillverkning av sushi :P

2009-06-04 @ 11:07:39
URL: http://molkan.se
Postat av: Niklas

:) Du e duktig du älskling.



Ses ikväll :)



Puss /Niklas

2009-06-04 @ 11:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0