Hejsan Svejsan!

Solen skiner och himlen är blå. Gud va härligt det är att vakna
till solen. Helt underbart! Nu sitter jag och läser i min pärm. Jag är så
nervös att jag knappt vet vad jag läser om.. eller jo, det vet jag väl
men.. nervositeten tar över lite grann känner jag. Och det är inte bra!

Ska ta och väcka systeryster när som helst. Så ska vi ut och sola några
timmar på balkongen! Sen är det dags för jobb.. 14.30-23.30. Jag hoppas
det kommer gå bra så det inte slutar i katastrof. WISH ME GOOD LUCK!

Glöm inte Paris Hilton ikväll kl. 20.00 på tv3 :) Jag tror det är SÅ bra!!



/Kram på er

Kommentarer
Postat av: N

<3 Älskar dig :)

Lycka till på jobbet idag.

Puss /Niklas

2009-06-02 @ 11:57:16
Postat av: Molly

Haha.. Ah jo :P



Jadu, det är helt okej faktiskt :) Själv då?

2009-06-03 @ 10:23:16
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0